segunda-feira, 22 de março de 2010

Eri am fost,si azi mai sunt,voi fi si mine?
Raspunsul eu doar mine voi primi
Cind dimineata ochii voi deschide
Si-am sa te vad pe tine,pe copii

Si-asa de azi pe mine timpul trece
Si zilele in ani tot se prefac
Copii cresc cu noi, iar noi descrestem
De-acum nu nimeresc nici ata´n ac

Nu vreau sa spun ca sunt batrin,carunt,
Mai am puteri si am dorinta mare,
Ca sa arat la toti ce pot,ce sunt
Ca-ci sufletul imi este tinar,este tare

Mai pot sa fac mult bine,si-am sa fac
Caci alt ceva nu sti sa fac,in fine,
Decit sa dalacesc,mai bime tac
Si plec sa fac acea ce stiu bine

Sa-ascult un plinset jalnic de copil
Sa-l inteleg ce spune,ce il doare
Sa-l lecuesc sa-l fac voinic,gentil
Sa-si treaca viata cu alai sub soare

Sa stau cu´n batrinel ce sta la pat
Si-asteapta ora,ce la toti ne vine
Sa-i usurez durerea cu un sfat
Cum el ii sfatuea pe de-al de mine

Eu cred ca noi,ce suntem pe pamint
Ar trebui sa facem ce stim bine
Ca tot ce-i rau,sa se prefaca`n blind
Sa-ajunga pace pentru toti si pane

Sem comentários:

Enviar um comentário